kawaii-corn

Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

hejsan!

Av Vilda & Aminda - 14 februari 2014 15:58

jag undrar om ni kanske har tips på ifall vi typ skulle ha en fan-namn? har ni ngt förslag? vi kanske skulle kunna sätta ihop två förslag till ett? vad vet jag? //Aminda

 
 
Mig

Mig

1 mars 2014 12:44

BLOBBFISH ELLER POPO

http://haringen.se

 
Karoline

Karoline

14 mars 2014 22:29

Larvigt av dig som kallar dig "mig". Jag tycker det ska vara något mer profisionellt. Eller något kawaii. Som t.ex Fluffisarna, eller varför inte ostbollar?!

http://ksns.se

 
Ingen bild

SMILYY

18 mars 2014 20:55

Hej. Jag tycker mycket om namnet "ostbollar" MEN jag tycker bättre om CocaCola. Och det ska inte vara profisionellt. (stav) det ska vara bra. Och väldigt... BETYDANDE

 
Ingen bild

matilda

20 mars 2014 17:16

Hej. Jag är en tjej som är sju år. Jag har inget emot demma sida men varför tjaffsa? De som äger sidan kommer på något.. Jag vet att jag är konstog för att vara sju. Men jag ör sju år och går faktiskt i fyran. För jag är en smart tjej.

 
Gertrud

Gertrud

2 april 2014 22:00

Är denna sida är barntilåten?
För mitt barn vill nämligen titta in på blogger. Hoppas jag kan få svar....?

Mvh. Gertrud 56 år.

http://?

 
Hej Gertrud!

Hej Gertrud!

15 april 2014 16:08

Hrm hrm?! Barntillåten? Vad tror du? Det är en enhörning på första sidan, GISSA TRE GÅNGER!!

http://?

 
Gertrud

Gertrud

29 juni 2014 21:24

Jaha ja.. Såg ut som en dinlsaurie.. Jag är rädd för att mitt barns ska gå in på någon konstig sida..

http://?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilda & Aminda - 11 februari 2014 17:55

Hej hej! Vi på bloggen kommer köra med veckans fråga, veckans musiktips, veckans filmtips osv. Ställer ni en bra fråga här på bloggen kommer vi skriva om den i ett inlägg där ni såklart också får svar på frågan! Vill ni ge ett musiktips eller nåt så ...

Av Vilda & Aminda - 10 februari 2014 19:46

Hej hej! Vi har ju en ny blogg nu då, där vi tänkte skriva om lite smått och gott! Som t.ex. kändisar, musik, film, mode och sen lite mer "intressanta" saker så som kawaii och UNICORNS! ;3 Och självklart lite om vad vi gör och så ... Nu e det så ...

Translate the blog here!

Presentation

Vill du veta lite om oss som driver bloggen?? ;3

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Fråga oss!

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

VI på bloggen kan inte välja ett namn till er, så ni får rösta fram det!
 Blobbfish
 Ostbollar
 Popo
 Fluffarna
 Fluffisarna
 CocaCola
 Narval
 Uni-bat
 Annat (i så fall vad?)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Vår lilla gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards